Ford Focus debiutuje na rynku. Wzmocniona wersja tego miejskiego kompaktu wyposażono w jednostkę 2,3 o mocy 350 KM, którą poznaliśmy m.in. przy okazji debiutu modelu Mustang w Europie (dwie jednostki: 2,3 oraz 5,0 l do wyboru).

Co wiemy na temat debiutującego Focusa RS?

1350 KM w tak niewielkim aucie, to coś co spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców. Auto bazuje na tańszej jednostce napędowej, która po raz pierwszy pojawiła się przy okazji debiutu modelu Mustanga na europejskim rynku.

Do dyspozycji przyszłego właściciela Forda w usportowionej wersji RS jest w sumie 350 KM oraz wysoki moment obrotowy na poziomie 440 Nm. Co prawda producent nie zdradził jeszcze, w jakim czasie Focus RS osiąga 100 km/h, to można się domyślać, że będzie to poniżej 6,0 sekund.

Ford Focus RS ma zadebiutować jeszcze w tym miesiącu.

Autor

Barbara Zadrożna
Barbara Zadrożna
Redaktor naczelny
Jest doświadczonym redaktorem serwisu budowlanego. Specjalizuje się w tematyce budownictwa i remontów. Dzięki swojej wiedzy i pasji, jest w stanie dostarczać czytelnikom wartościowych i rzetelnych informacji dotyczących tej branży. Agata jest zaangażowana w swoją pracę i dąży do ciągłego rozwijania swoich umiejętności, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania swoich czytelników.

Mój Facebook biuro@paq-studio.com
3 Komentarzy
  1. Wygląda całkiem przyzwoicie muszę przyznać. Podoba mi się jedno, Ford Focus RS jest nieporównywalnie szybszy i bardziej zaawansowany od innych konwencjonalnych modeli europejskich marek, tutaj np. mówię w kontekście konfrontacji Forda Focusa RS z modelem Skoda Octavia RS. Jedyne do czego można się przyczepić to stylistyka, bo ja raczej lubię klasyczne kształty niż sylwetki, które krzyczą ile to koni mechanicznych nie mają pod maską.

  2. Ja mam w 100% to samo co ty. Ostatnio rozglądałem się właśnie za Oplem Astrą w jakiejś ciekawszej konfiguracji silnikowej i trafiłem na OPC. Niestety, ale błękitny lakier, mnóstwo dodatków pod postacią jakiegoś kosmicznego ospojlerowania, nakładek na nadkola itd. mi nie odpowiada. Może na chwilę debiutu takie auta wyglądają dobrze, to po latach można z nich tylko pociskać bekę tak naprawdę. Pozdrawiam.

  3. Wymieniłbym tylko alufelgi na jakieś pełne i byłoby naprawdę rewelacyjnie. Nie żebym miał jakieś krytyczne uwagi, ale nie przepadam za taką stylistyką felg i tyle. Pozdrawiam, Michał_1982.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *