Od debiutu Passata B8 miną już ponad rok, VW dopiero teraz zaprezentował specjalną wersję nadwoziową tego modelu. Alltrack, bo tak się nazywa zyskał większy prześwit i charakterystyczne, plastikowe nakładki na nadwoziu.

Czym Alltrack różni się od konwencjonalnego wydania VW Passata B8?

Pod względem technicznym Alltrack ma wiele wspólnego z bazową wersją Passata B8. Auto może pochwalić się nieco wyższym zawieszeniem, starannie zabezpieczonym podwoziem (stalowa płyta ochronna), a także charakterystycznymi nakładkami na błotniki, zderzaki i progi, które chronią lakier przed błotek, żwirem i kamieniami spod kół.

Passat B8 Alltrack otrzymał w standardzie napęd na 4 koła (tzw. 4Motion), jednak pod względem jednostek napędowych nic się tutaj nie zmieniło. Klienci mogą wybierać między bazowymi jednostkami 1,4 TSI lub 2,0 TSI oraz dieslami o mocach w zakresie od 150 do 240 KM.

Oficjalną prezentację Passata B8 Alltracka zaplanowano na I kw. bieżącego roku.

Autor

Barbara Zadrożna
Barbara Zadrożna
Jest doświadczoną dziennikarką i redaktorką w tematycznych serwisach. W BB Motor specjalizuje się w nowinkach motoryzacyjnych. Jeśli czegoś nie jest pewna - będzie drążyć informacje aż do źródła. Prywatnie posiada dwa psy i jednego kota!