Cena wywoławcza mojego Passata to 38,500 złotych, ale do pewnej negocjacji. Samochód w naprawdę fajnym stanie techniczny i mimo że to zaledwie 1,4 TSI, to całkiem rozsądnie się zbiera. Wyposażenie bogate, bo to Comfortline, ale doposażony w taki sposób, że można mówić właściwie o Highline. Na wyposażeniu mojego egzemplarza znalazła się m.in. automatyczna, 2-strefowa klimatyzacja, biksenonowe reflektory, a także radio ze zmieniarką 6 CD, wielofunkcyjna, skórzana kierownica, centralny zamek, alarm, a także czujniki parkowania przód i tył. Słowem, w zasadzie wszystko, co można było sobie wybrać w regularnej ofercie katalogowej. Przyszły właściciel na pewno będzie zadowolony.
Jeśli chodzi o stan techniczny, to nic Passatowi nie mogę zarzucić. Skrzynia automatyczna DGS sprawuje się idealnie, jednostka napędowa 1,4 TSI miała wymieniany nie tak dawno rozrząd, więc nic niepokojącego się tutaj nie dzieje. Jeśli chodzi o powłokę lakierową, to generalnie nie jest źle, jednak auto z czasem będzie wymagało jakichś mniejszych korekt - głównie maski, bo pojawiły się mniejsze i większe odpryski. Mi formalnie to nie przeszkadza, ale wiem, że nadgorliwi już lecieliby do ASO na lakierowanie.
Auto zarejestrowane w Polsce, jestem jego pierwszym i jedynym właścicielem. Passata kupiłem w VW Koszalin, tutaj jest też do obejrzenia - samochodem nie jeżdżę, bo kupiłem VW Phaetona, więc Passata można obejrzeć przy ul. Gnieźnieńskiej także bez mojej obecności - proszę poprosić pracownika koszalińskiego VW, a ten udostępni samochód do wstępnych oględzin.
VIN do wglądu po wcześniejszym kontakcie. Cena tak, jak już wcześniej wspominałem - do pewnej negocjacji. Mogę spuścić 2,000 zł brutto jeśli chcesz wrócić na 15-calowych kołach (auto stoi na VW kole 18 cali z oponą Dunlop).
Parametry techniczne tego auta
Silnik: benzynowy
Pojemność silnika: 1,4 TSI
Rok produkcji: 2010 r.
Przebieg: 189,000 kilometrów
Auto powypadkowe: nie
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Twoja odpowiedź