Goryl_100: Zmęczyłem się już jazdą autami klasy średniej i niższej. Chciałbym kupić sobie jakieś w miarę oszczędne auto, ale z segmentu premium - wiecie co mam na myśli prawda? Jakieś konkretne osiągi, fajne wyposażenie i wysokiej klasy materiały wykorzystane do projektu wnętrza itd. Nie muszę jeździć limuzyną, ma być po prostu komfortowo w dłuższych trasach rzędu 300-400 kilometrów. Myślicie, że BMW E87 będzie dla mnie wystarczające? No i pytanie o awaryjność tego modelu, bo naczytałem się naprawdę wielu różnych opinii. Jak sądzicie?
3 odpowiedzi
Wiesz, zanim zdecydowałem się na BMW E87 to rozważałem zakup naprawdę wielu różnych aut z segmentu C, ale na co nie trafiłem to albo osiągi były poniżej oczekiwań (np. kilkuletni Opel Astra III z silnikami 1,4-1,6 l, więc żenada). Zdecydowałem jednak, że poszukam czegoś w klasie premium i to był dobry wybór. Myślałem też nad Audi, ale jednak BMW to ta marka, z którą emocjonalnie jestem najbardziej związany. I w sumie dobrze wybrałem, bo E87 jest dla mnie jednym z najlepszych modeli jakie kiedykolwiek pojawiły się w tym segmencie. Wiadomo, jakbym miał 100,000 złotych na nowego Mercedesa Klasy A, to pewnie wziąłbym Mercedesa, no ale na pieniądzach przecież nie śpię. Pozdrawiam serdecznie, Robert.
Warte swoich pieniędzy, poważnie. Ja mam podstawową wersję z silnikiem benzynowym o mocy 115 KM i jestem zadowolony. Może to nie torpeda do ruszania jako pierwszy spod świateł, ale też nie coś, co budziłoby we mnie poczucie wstydu. Ja przebiegów dużych rocznie nie robię tym autem, więc nie stwierdziłem żadnych poważnych awarii. Poza tym E87 jest naprawdę fajnie wyposażone, solidnie zaprojektowane i mimo że z tyłu rzeczywiście nie przypomina segmentu premium, bo z przodu wygląda mi na pełnoprawnego następcę E46; co by nie mówić to z przodu E87 wygląda lepiej od E90, naprawdę.
Twoja odpowiedź