Accord 7. generacji. A może jednak Opel Vectra?

DyskusjeKategoria: PytaniaAccord 7. generacji. A może jednak Opel Vectra?
gość asked 12 miesięcy ago
Nieokreślony_user_1990: Szukam czegoś, co będzie przede wszystkim komfortowe, przestronne no i mało awaryjne. Sylwetka jest kwestią drugorzędną, więc Audi mieć nie muszę. Zależy mi na wygodzie, bo jednak sporo poróżuję w trasie i auta z segmentu B i C mi się już znudziły, więc szukam czegoś dla osób bardziej wymagających. Między wierszami wyczytałem, że Accord 7. generacji całkiem fajnie się sprawuje. A może ktoś z was jeździ tym autem na co dzień i mógłby mi coś konkretnego doradzić?

3 odpowiedzi
gość odpowiedział 12 miesięcy temu
Moi rodzice jeżdżą przedostatnią generacją Accorda i są zadowoleni. Może to nie jest segment premium, to jednak 2,4 l i-VTEC przy wkręcaniu się na wysokie obroty potrafi cieszyć. Poza tym Accord daje fajne poczucie bezpieczeństwa i jest całkiem przestronne.

gość odpowiedział 12 miesięcy temu
To auto dla świadomego właściciela, który ma większe oczekiwania od auta i jednocześnie ma już za sobą okres głośnej muzyki, popisywania się przed znajomymi osiągami i tak dalej. Według mnie Accord jest naprawdę fajną opcją. To auto na pewno trzeba byłoby pochwalić za ciekawe wyposażenie, dynamikę i wysokiej klasy materiały wykończeniowe. Accord jest też autem bezawaryjnym, które nie będzie sprawiało ci żadnych problemów natury eksploatacyjnych - to oczywiście pod warunkiem że nie będziesz oszczędzał na każdym podzespole i wszystko to, co ma być w czasie wymienione, będziesz wymieniał na oryginalnych częściach, a nie tanich zamiennikach bliżej nieokreślonego podchodzenia.

gość odpowiedział 12 miesięcy temu
Accord to świetny wybór i nie zabieram tutaj stanowiska jakiegoś pracownika Hondy tylko kogoś, kto zna to auto od podszewki. Jeździłem Accordem dobrych kilka lat i uważam, że to bez wątpienia jedno z najlepszych aut w swoim segmencie. Dobre osiągi, bezawaryjna konstrukcja, wygodne fotele i 155 KM przy silniku 2,0 l to coś, do czego chce się wracać za każdym razem. Zawieszenie mogłoby być nieco twardsze, bo przy dużych prędkościach w zakrętach wychyla, to jednak trzeba pamiętać, że jest to komfortowa limuzyna, a nie auto do szpanowania pod dyskotekami nastolatek.

Twoja odpowiedź